27.11.13

Fashion Addict's (Real) Story


Blog-Loving



Ίσως τίτλος δεν είναι και  ό,τι πιο πρωτότυπο έχετε ακούσει, αλλά βάσει του παρακάτω άρθρου είναι αυτό που με αντιπροσωπεύει στο έπακρο. Αν με ρωτούσατε, λοιπόν, πως θα χαρακτήριζα τον εαυτό μου το τελευταίο εξάμηνο, θα σας έλεγα χωρίς δεύτερη σκέψη ότι είμαι ορκισμένη fashion addict και blog-lover. Η ιστορία του blog μου είναι μεγάλη & σίγουρα οι περισσότεροι ξέρετε τη μισή, ίσως και λιγότερη.

Η αγάπη μου για τη μόδα ήταν ανέκαθεν εμφανής. Δε θα πω ότι πρωτοεμφανίστηκε δοκιμάζοντας τα ρούχα & τα καλλυντικά της μαμάς μου –αν και το έκανα- γιατί δεν ήταν αυτή η πραγματική αρχή! Όταν ήμουν μικρή, σχεδίαζα ρούχα για τις κούκλες μου, έκανα προσπάθειες να τα ράψω κιόλας (χωρίς μεγάλη επιτυχία πάντα), τις έντυνα προσεγμένα & μετά τις πήγαινα στην πασαρέλα. Αργότερα, όταν μεγάλωσα, το ενδιαφέρον εξακολουθούσε να είναι έντονο. Πάντα πρόσεχα τι θα φορέσω, μπορεί να ασχολούμουν και πιο πολύ απ’ το κανονικό: χρώματα, σχέδια, κοψίματα, αξεσουάρ, όλα φάνταζαν μαγικά και μου ήταν αδύνατον να τα αγνοήσω.

Η έλξη και η αγάπη μου για τη μόδα ήταν υπέρ-αρκετά για να μου δώσουν ένα κίνητρο να μπω κι εγώ με τον τρόπο μου στο φανταστικό της κόσμο. Όλα ξεκίνησαν το Μάιο του 2012, όταν διαβάζοντας άλλα blogs, αποφάσισα ότι όλα αυτά που νιώθω για τη μόδα έπρεπε να βγουν προς τα έξω και όχι να μένουν μόνο μέσα μου σαν στιλιστικές επιλογές. Έτσι, ξεκίνησα το ταξίδι του blogging δημιουργώντας  το Fashion Addict (τότε ήταν μωβ και όχι άσπρο). Άρχισα γράφοντας για τη μόδα: δημοσίευα άρθρα, ανέβαζα wish lists, έδινα συμβουλές για το πώς μπορούν να φορεθούν κάποια κομμάτια, κοινοποιούσα τα trends της κάθε σεζόν και πώς φορέθηκαν στις Fashion Weeks. Έμοιαζα περισσότερο με συντάκτρια ¨περιοδικού¨, θα έλεγα, παρά με fashion blogger καθαυτά, αφού δεν είχα άμεση σχέση με τη μόδα.

Όμως μήπως δεν ήταν αυτή η πραγματική αρχή του Fashion Addict?? Οι περισσότεροι το γνώρισαν μέσα από φωτογραφίες και outfits, αλλά όλα αυτά γεννήθηκαν πολύ αργότερα. Πέρασε ένας χρόνος ζωής (δουλειάς και παύσης) του Blog, μέχρι να αποφασίσω να καλλιεργήσω μία σχέση πιο άμεση με τη μόδα και το blog μου. Η απόφαση να δημοσιεύω outfit posts ήταν σχεδόν αυθόρμητη. Το μόνο που χρειάστηκε ήταν ένα απόγευμα, μία φωτογραφική, ένα ροζ σορτσάκι, και τα αγαπημένα (από τότε) cat eye γυαλιά μου. Όλα αυτά αποτέλεσαν το πρώτο μου post και η χαρά μου όταν το είδα δημοσιευμένο ήταν απερίγραπτη! Από εκείνη τη μέρα (13/10/2013) μέχρι και σήμερα νιώθω αληθινή fashion blogger και γι αυτό και την όρισα και ως γενέθλιο ημερομηνία του blog.

Αυτούς τους έξι μήνες, το Fashion Addict έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μου. Μέσα από αυτό έχω γνωρίσει καλύτερα τον εαυτό μου, έκανα νέες γνωριμίες, πολύ όμορφες φιλίες και δικτυώθηκα περισσότερο στον κόσμο της μόδας και στην ¨μπλογκόσφαιρα¨. Παρόλο που έχω πετύχει αρκετά από αυτά που ήθελα, το ταξίδι του blogging δεν έχει τελειώσει ακόμα. Ουσιαστικά αυτή είναι μόνο η αρχή και έχω πάρα πολύ δρόμο μπροστά μου. Απίστευτο το τι μπορεί να κάνει κάποιος όταν ακολουθεί τα όνειρά του, δε συμφωνείτε?!

My 2 favourite looks; Soft Pink & Blazer, My Love. Fnd them HERE & HERE

P.S1: I'm really really sorry for writing this post in Greek.
P.S2: This article, was not actually meant to be published. It was written for another purpose, but unfortunately it was postponed. However, I thought it would be a good idea to let you know how Fashion Addict started "living"

FACEBOOK || INSTAGRAM


xo xo
Olie

9 comments:

  1. Πολύ όμορφο ποστ και χάρηκα τόσο πολύ που το δημοσίευσες τελικά στο blog σου!! :)

    ReplyDelete
  2. Τέλειο post Ολυ μου!!Κι εγώ μικρή σχεδίαζα ρούχα για τις κουκλες μου και είχα και μια παιδική ραπτομηχανή και τα έραβα κιόλας!!Χαίρομαι τόσο πολύ που σε γνώρισα έστω και διαδικτυακά και πολύ σύντομα εύχομαι και από κοντά!Σε φιλώ και σου εύχομαι να είσαι πάντα το ίδιο επιτυχημένη και ακόμη περισσότερο σε αυτό που αγαπάς!!

    ReplyDelete
  3. Para poli omorfo kai kalogrammeno post kai xairomai poli pou to dimosieuses kai moirastikes mazi mas tin empneusi kai tin istoria tou blog sou! :)

    ReplyDelete
  4. ax olie bravo!! ti oraio arthro pou egrapses!!
    k ta kalutera erxontai!!:P
    xx

    ReplyDelete
  5. Even if I studied ancient greek at school I'm not able to understad you. Anyway I s've seen your pics and I really like both of them so much, I can't decide which is my favourite one :) Good work!

    Check out my new post if you want, I'd like to know what you think about it :)
    Greetings from Italy!

    New Post: Vintage Lace Collar

    www.somefashionbites.blogspot.it

    ReplyDelete
  6. Well google translate failed but your pictures are just lovely!
    xo
    styleontheside.com

    ReplyDelete
  7. Νομιζω πως οταν προσπαθεις ν βελτιωνεσαι παντα τα αποτελέσματα εντυπωσιάζουν.Ομορφο ποστ κ νιωθουμε την αγαπη σου γ τ μπλογκ γτ νιωθουμε τ ιδιο γ τ δικο μας...
    Www.getalocalife.blogspot.gr

    ReplyDelete
  8. ειναι ωραιο να εκφραζεσαι μεσα απο κατι που σου αρεσει..,ετσι και γω!αγαπω το blog μου ασχετα αν δεν προλαβαινω μερικες φορες να ποσταρω πολλα αρθρα. Keep blogging!!

    ReplyDelete